برای اون

سلام . آره منم همون دیونه همیشگیت . دلم برات خیلی تنگ شده . با خودم گفتم که یه کوچولو وقت پر بها تو در اختیلر من بذاری و به حرف ها و گله های من گوش کنی . می دونم شاید حوصله من رو نداشته باشی . اما به جون تو که برام از همه چیز تو این دنیا مهم تر ه و فقط تو این دنیای کوچک و پوچ تنها تو رو دارم زیاد ازت چیزی جز این که گوش بده اما چیزی نگو همین .

باز شاید این حرف ها برات تکراری باشه . اما یه کوچولو دلم تنگه و میخواد بباره نه از این دنیا بلکه از دست کار های خودم از کسی گله یا توقعی ندارم فقط می خوام بدونی تو تنها تو برام توی این دنیا کافی هستی و چون می دونم تو باشی همه چیز  هست . شاید فکر کنی دارم برات دل بری می کنم اما نه اشتباه نکن نمی خوام برات سو تفاهم بشه . این دل تنگی از وابستگی و دوست داشتن زیادی هست . خوب, چی کار کنم عاشقانه دوستت دارم و می خوام باشی . آخه می دونی چیه من روی تو حسودم چشم دیدن این رو ندارم که ببینم کسی تو رو از من بیش تر دوست داره . این هم یکی از اخلاق های بد من ه دیگه . پس چه بخوای , چه نخوای , باید در کنارم بمونی و دوستم داشته باشی اجبار برای رفتن نمی ذارم . می دونم که تنها عشق بی آلایشم هست که موندگارت می کنه و این تن و روح من هم این ماندن در کنار هم رو کامل می کنه . هیچ وقت 

نمی خوام بهونه ای برای رفتن از کنار من داشته باشی زیرا که بدون منت دوستت دارم . می دونم الان داری تو ذهن و زیر لب به من ناسزا می گی , می گی که خوب , حرف تازه بزن این حرف ها رو صد ها بار برام مثل نوار تو گوشم می خونی . اما بدون این حرف ها برای من زیباست و تازگی داره و دلیل شم فقط تو هستی , شاید به این حرفم بخندی . اما برام مهم نیست بهت حسودیم می شه چون لایق همه چیز هستی . حتی به وسایل شخصی ات که دایم تو نوازش می کنن . 

این حرف های من مخاطب ش فرد نیست , حتی تو این دنیای خاکی هم نیست . حتما می گین من خیال بافم . بگین . برام جز خودش برام مهم نیست . نمی تونم ذهن شما ها رو تغییر بدم . پس مختار هستین که هر جور دوست دارین فکر کنین . زیرا به کسی ارتباط نداره که من به چی فکر می کنم . از شما می خوام در باره من زود قظاوت نکنین چون به نتیجه درست نمی رسین , بلکه تنها فقط به اون چیزی که خودتون رو آروم می کنه می رسین همین .                 الهام

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد